25 Ekim 2015 Pazar

Keçe hakkında yayınlar

Keçe Kitapları

Keçe ülkemizde ve dünyada yaygınlaşan bir hobi malzemesi ve kumaş olarak kullanılıyor. Ülkemizde hobi yayınları yetersiz olduğundan yabancı yayınları araştırmaya başladım ve bulduğum yayınları sizlerle paylaşıyorum.

Bu yayını paylaşmadan önce başta D&R olmak üzere bir çok kitapçıya giderek hobi bölümlerini detaylı şekilde inceledim. Sizlerinde bildiği gibi ülkemizde bir çok konuda yazılmış makale, kitap, dergi bulunmamaktadır fakat bir çok konuda yazılmış yabancı kaynaklı yayın türkçeye çevirilerek bu reyonlarda yerini alır. 

Maalesef hobi reyonlarında keçe ile ilgili hiçbir yayına (ne yerli ne yabancı) ulaşamadım ve eve gelir gelmez internetten araştırmalara başladım.

Keçe hakkında yabancı yayınlar

İnternet dünyada ki tüm kaynaklara hızlı ve kolay ulaşım sağlıyor. Doğru kelimelerle, doğru yöntemlerle araştırma yapıldığında aradığınız konu ile ilgili bir şeyler bulmama şansınız yok. E bay, amazon, ali baba gibi bazı sitelerden yaptığım araştırmalar sonucunda bulduğum bir takım yabancı kaynakları sizlerde de paylaşmak istiyorum.

Öncelikle belirtmek isterim ki keçe ile ilgili yayınların çoğu portekizce, ispanyolca ve ingilizce, Paylaştığım yayınların içerikleri hakkında türkçe çeviriler yaparak yayın sahibinin izni ile ilerleyen zamanlarda paylaşımlar yapmayı düşünüyorum.

Keçe yayınları görselleri

Aşağıda beğendiğim bir kaç yayına ait görselleri bulabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder